آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

نتیجه نهایی : تراکتور ۱ - شموشک ۱

نتیجه نهایی : تراکتور ۱ - شموشک ۱

مسلسل و تیربار برای کنترل تماشاگران !

 

آذربایجان اویرنجی حرکاتی : گزارش سامان از بازی تراکتور و شموشک:

خوب عزیزانی که خواستند گزارش بازی را هم بنویسیم من براتون می نویسم . بازی امروز خیلی کم حاشیه تر از بازی مقابل داماش بود . ساعت ۱۲:۴۵ خودم را به استادیوم رساندم . البته هنوز درهای استادیوم را بسته بودند تا اینکه اتوبوس حامل بازیکنان تیم شموشک از راه رسید

. همزمان با ورود اتوبوس مهمان درهای استادیوم به روی تماشاگران باز شد . وقتی وارد ورزشگاه شدم دیدم که زمین چمن بسیار بهتر از قبل شده و چاله هایی که در بازی قبل وجود داشت تبدیل به چمن سبز شده . بازیکنان تراکتور نیز یکی یکی با لباس و گرمکن ورزشی از محل باشگاه به استادیوم امده و به رختکن رفته و خیلی زودتر از حریف برای گرم کردن به زمین امدند . این بار به جای اینکه نیمکت ذخیره ها زیر جایگاه تماشاگران باشد در طرف دیگر قرار داده شد تا اتفاقات بازی قبل تکرار نشود . با ورود اعضای تیم حریف به زمین تماشاگران ابتدا دروازه بان شموشک را با الفاظی مورد لطف خود قرار دادند اما در این میان دروازه بان تیم مهمان کاملا بر اعصاب خود مسلط بود و حتی دست به سینه به نشانه تعظیم در مقابل هواداران ایستاد . بازی با تشویق و حمایت گسترده هواداران تراکتور اغاز شد . حملات دو تیم با شدت زیاد بطور متعادل پیش میرفت . در دقیقه ۸ بازی روی اوت دستی بلند جعفر فولادی از جناح راست در شلوغی جلوی دروازه حریف با ضربه تمام کننده احمدی سعیدی به گل برتری تراکتور بدل شد . دو دقیقه بعد روی سانتر دقیق میر مرسلی از راست با ضربه سر بسیار دقیق وعالی بیگدلی میرفت تا گل دوم را برای تراکتور به ارمغان بیاورد اما ریاحی گلر حریف با عکس العملی سریع توپ را به کرنر فرستاد . پس از این ، بازی سست و کمی کسل کننده شد که بیشتر اوقات تیم حریف حملاتی بی هدف انجام میداد که با دفاع منطقی تراکتور سازان ره به جایی نمیبرد . با اغاز نیمه دوم بار دیگر هواداران با تشویق های فراوان خود عرصه را بر حریف تنگ کردند . شایان ذکر است در دقیقه ۴۰ باز ی با تعویض دیگو با راسپودیچ و تغییر تاکتیک ، تراکتورسازی شیوه بازی خود را تغییر داد . در نیمه دوم اما این شموشک بود که پی در پی حمله میکرد اما باز هم دفاع منطقی تراکتور اجازه گل زدن را به مهاجمان حریف نمیداد . از دقیقه ۷۵ تماشاگران از ترس دریافت گل مساوی شروع به تشویق با شعار” ما گل می خوایم” کردند . در این لحظه احمد سعیدی از میدان خارج و به جای او محمد امین باقری وارد زمین شد . احد شیخ لاری خیلی خونسرد و ارام روی صندلی خود لم داده بود و اصلا از جایش تکان نمیخورد . در اخرین دقایق بازی که حبیب حاتمی برای تعویض کنار زمین ایستاده بود سانتر بلند حریف و پاس رو به عقب بازیکن انان را بازیکنی که موهای زرد رنگی داشت با ضربه سر در کنج دروازه تراکتور به تور زد تا اه از نهاد هوادران بلند شود . از این لحظه به بعد اعتراضات شدید و گسترده هواداران علیه شیخ لاری اغاز شد اما شیخ لاری کاملا عکس حرکات هفته قبل را انجام داد و با تکان دادن دست و دست به سینه ایستادن و بوسیدن زمین چمن شاید برای همیشه از تراکتور سازی رفت .

حاشیه هایی چند از بازی تراکتورسازی تبریز و شموشک نوشهر :

۱. یکی از کمک داوران بازی کاملا به نفع حریف پرچم میزد که هر بار با اعتراض تماشاگران روبرو میشد .

۲. بر خلاف بازی قبل خبری از ششگلانی و عبدالله زاده نبود .

۳. حالا که بازی به اختصاصی منتقل شده و ظرفیت ان هم در مقابل هواداران میلیونی تراکتور ناچیز است ، اقایان به فکر پخش مستقیم بازی نیستند .

۴. بر خلاف بازی های قبل اینبار تا اواسط نیمه دوم خبری از ماموران پلیس نبود اما نکته بسیار بسیار جالب و تعجب برانگیزی که به شخصه فکر میکنم از بین تماشاگران فقط من و شاید هم چند نفر دیگر متوجه ان شدند اینکه یکی از این جیپ وانت های پلیس که در پارکینگ سمت راست جایگاه تماشاگران پارک شده بود حامل یک قبضه مسلسل بزرگ ( از همان هایی که در میادین جنگی برای رگبار گلوله استفاده میکنند ) بود که بوسیله چادر پنهان شده بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد