آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

دکتر پیرموذن: اگر مصاحبه نمی کردم همچون مرحوم یسری سکته می کردم

دکتر پیرموذن: اگر مصاحبه نمی کردم همچون مرحوم یسری سکته می کردم .

 

آذربایجان اویرنجی حرکاتی : دکتر پیرموذن نماینده مجلس اردبیل نیر و نمین پس از ثبت نام در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان اکنون در آمریکا به سر می برد اعلام کرده است شایعه پناهندگی به آمریکا صحت ندارد .

وی همچنین تاکید کرده است خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران را در مصاحبه با ... رعایت کرده است و علت این مصاحبه را ناشی از برخورد ناعادلانه در بررسی صلاحیت خود و برادرش دانسته و گفته است اگر مصاحبه نمی کردم همچون مرحوم یسری سکته می کردم . مرحوم عبد الاحد یسری وزیر کل وقت آموزش و پرورش اردبیل در سال 1375 در اثر سکته ناگهانی درگذشت .

دکتر پیرموذن در واپسین نامه خود از کنار گذاشتن فعالیت سیاسی سخن رانده و افزوده است : زبان حق را بستم!

گفته می شود این نماینده در آزمون پذیرش هیئت علمی دانشگاه هاروارد آمریکا با رتبه ممتاز پذیرفته شده است  .

(آوای اردبیل)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد