آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

سرمایه گذاری 20کمپانی اتریشی در کردستان

سرمایه گذاری 20کمپانی اتریشی در کردستان
 

آذربایجان اویرنجی حرکاتی"اوسکار سمرسکا" مشاور اقتصادی سفارتخانه اتریش در بغداد دیروز ،15 آوریل با "دانا احمد مجید" استاندار سلیمانیه دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار استاندار سلیمانیه گزارشی از فعالیت و پروژه های خدماتی در دست اجرای شهر سلیمانیه را در اختیار مشاور اقتصادی سفیر اتریش در بغداد قرار داد.

"اوسکار سمرسکا" با اشاره به هدف از سفر خود

به سلیمانیه گفت: یک هیات بلند پایه اقتصادی بازرگانی اتریشی که متشکل از بیش از 20 کمپانی در عرصه های برنامه ریزی، ساختمان سازی و کشاورزی و بهداشت می باشد قرار است ماه ژوئن (15/6/2008) امسال به سلیمانیه سفر کنند و در اتاق بازرگانی این شهر جهت گسترش و توسعه روابط فی مابین و سرمایه گذاری در این استان با کمپانیهای سلیمانیه تشکیل جلسه بدهد.

استاندار سلیمانیه تاکید کرد که بخش کشاورزی و بهداشت و راه و ترابری و آب آشامیدنی شهر سلیمانیه مستلزم طرح های خدماتی بیشتر است و در این رابطه اقلیم کردستان آماده است هرگونه همکاری و تسهیلاتی را برای کمپانیهای اتریشی فراهم آورد.

از سوی دیگر "عبدالله حاجی سعید"،مشاور جلال طالبانی در امور بازرگانی در دیدار با هیات اتریشی از "اوسکار سمرسکا" مشاور اقتصادی سفارتخانه اتریش در بغداد خواست که جهت سوق دادن صاحبان سرمایه در کردستان جهت سرمایه گذاری کمپانیهای اتریشی تلاش نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد