آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

بعد از 40 سال؛راه اصلی خلخال ـ پونل امسال راه‌اندازی می‌شود!

بعد از 40 سال؛

راه اصلی خلخال ـ پونل امسال راه‌اندازی می‌شود!

 

آذربایجان اؤیرنجی حرکاتی: فرماندار خلخال گفت: امسال بعد از 40 سال انتظار، مردم خلخال شاهد افتتاح و راه اندازی کامل جاده خلخال ـ پونل (جاده سنتو) خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن عیدی که صبح امروز در جلسه شورای اداری خلخال سخن می گفت با بیان اینکه با راه‌اندازی این محور مردم خلخال و رشت از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد افزود ...

 امسال از محل اعتبارات ملی برای تکمیل این پروژه بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.  وی تصریح کرد: در سال گذشته نیز برای تکمیل جاده سنتو (خلخال ـ پونل) بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود که با عنایت دولت نهم روند اجرای این پروژه در دو سال گذشته بیش از 60 درصد بوده است.
وی در ادامه با انتقاد از عملکرد سازمان مسکن و شهر سازی در توقف اجرای مجتمع 2 هزار و 400 واحدی تعاونی مهر این شهر گفت: جای تاسف است که بعد از کلنگ زنی این پروژه در سفر اخیر وزیر مسکن عملیات اجرایی آن متوقف و مردم نیز سرگردان باشند.
وی با اشاره به محدودیت فصل کاری در شهرستان خواستار اجرای این پروژه در سریعترین زمان شد.
فرماندار خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به خشکسالی بی سابقه امسال اشاره کرد و گفت: خشکسالی امسال 30 میلیارد ریال به بخش کشاورزی شهرستان خلخال خسارت وارد کرده و این پدیده سبب از بین رفتن 50 درصد محصول گندم در بخشهای مرکزی خورش رستم شده است.
عیدی به خسارت 75درصدی محصولات زراعی و باغی اشاره کرد و از صندوق بیمه محصولات کشاورزی خواست در جهت جبران خسارت کشاورزان سعی و تلاش کند.  وی در ادامه به مشکل کم آبی در برخی مناطق روستایی اشاره کرد و از مسئولین امور آب خواست در زمینه کمبود آب به ویژه در تابستان پیش بینی‌های لازم را از هم اکنون انجام دهند.( خبرگزاری فارس)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد