آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

UNPO'da Guney Azerbaycanin qebulluqu

UNPO'da Guney Azerbaycanin qebulluqu, UNPO genel qurultayinda resmen teid olundu

 

 

Azerbaycan oyrenci herekati :Cumertesi 17.05.2008 gunu UNPO'nun ikinci gunel qurultayinda Guney Azerbaycanin qebul olunmasi resmen teid olundu.

Bu onemli qerarda UNPO' basqani sayin Mitee, Ledum {( President of the General Assembly Mitee, Ledum (Ogoni)}terefinden UNPO genel qurultayinda bildirerek, qatilan butun milletlerin heyetleri terefinden

alqislandi

 

.

 

 

Guney Azerbaycan Turk milletini UNPO'da temsil eden GAMOH orgutu, bu qurultaya qatilmaq uzere gorevlendirilen GAMOH heyeti terefinden, GAMOH basqanliq ofis sorumlusu Aydin Qaraxanli bu onemli qerara qol ataraq UNPO basqani sayin Mitee Ledum terefinden UNPO bayraqi teqdim olundu bunq qarsin GAMOH basqanliq ofis sorumlusu Aydin Qaraxanli'da Guney Azerbaycan milli bayraqi UNPO basqani M.Ledum'a teadim edildi.

Xatirlatmqa gerekir, UNPO qurultayinda GAMOH heyetini, GAMOH basqanliq ofis sorumlusu Aydin Qaraxanli , GAMOH Stohholm Temsilcisi ile GAMOH Bruksel Temsilcisi Maqsud Tebrizli, temsil etmislerdir.

GAMOH Bruksel Temsilciliyi

18.05.2008

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد