آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

باز هم فیلتر شدیم ، اما شوونیسم بداند ؛

باز هم فیلتر شدیم ، اما شوونیسم بداند ؛

تا زنده ایم ، خواهیم ایستاد .

 

آذربایجان اویرنجی حرکاتی ( تئهران ) : باز هم چشم تنگ رژیم تمامیت خواه آخوندی تاب دیدن یکی از پر بیننده ترین و پیشگام ترین تریبونهای خبری حرکت ملی آذربایجان را نیاورد و بختک شوم فیلتر باز نیز بر سر تریبون جنبش دانشجویی آذربایجان ( www.azoh.blogsky.com) آوار شد.

یک روز مانده به سالگرد حماسه ی خرداد 85 آذربایجان و به دنبال افزایش فوق العاده ی بازدیدکنندگان این تریبون در هفته های اخیر، این وئبلاگ برای دومین بار از طرف عمال رژیم فیلتر گردید. گذشته از اینکه دو بار فیلتر گشتن در نوع خود رکوردی به شمار می رود! ذکر این نکته ضروری است  تریبون جنبش دانشجویی آذربایجان به فعالیت خود با قدرت هر چه تمامتر ادامه خواهد داد و این واقعه، انگیزه ای مضاعف به ما خواهد بخشید بر جدیتمان در این راه. رژیم و بدخواهان آذربایجان بدانند که اینگونه سنگ اندازیها تنها وقت بی ارزش خودشان را تلف کرده، بر تجربه ی کاری ما افزوده و روحیه­ی مبارزه گری­مان را صد چندان خواهد نمود.

گفتنی است سایت آزادتبریز نیز همچون ما برای دومین بار فیلتر گردیده است.

در خاتمه با ذکر این نکته که سایت جنبش دانشجویی آذربایجان ( www.azoh.net) به زودی شروع به فعالیت رسمی خواهد نمود خواستاریم تا آن زمان از فیلتر شکنهای موجود در لینک زیر برای ورود به تریبونهای فیلتر شده استفاده نمایید.

www.defilter.blogfa.com

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سیسان اوشاغی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ب.ظ http://manturkam.blogfa.com

یاشاسین تورک میللتی عزیز موباریزلر حال حاظر ده سیزین وبی نیز قزوین شهرینده فیلتر اولنمویوب. اینشالله کی فیلتر اولمایاجاک .
یاشاسین تورک مباریزلریمیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد