آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

طبق اعلام سخنگوی تحصن دانشگاه زنجان : تحصن با وساطت اقای دکتر نص

طبق اعلام سخنگوی تحصن دانشگاه زنجان : تحصن با وساطت اقای دکتر نصیری نماینده مجلس به اتمام رسید .

 

آذربایجان اویرنجی حرکاتی :  بنا بر مذاکراتی که در سالن ورزشی دانشگاه زنجان انجام پذیرفت  مقرر گردید که به  تمام خواسته های دانشجویان متحصن رسیدگی شود . دانشجویان با برگزاری جشنی در سالن ورزشی دانشگاه زنجان رسما پایان تحصن خود را اعلام نمودند . شایان ذکر است در این مذاکرات فیما بین دانشجویان متحصن و آقای دکتر نصیری  جمعی از اساتید دانشگاه  حضور داشتند. با پایان تحصن تمامی عبور و مرور های دانشگاه به حالت عادی برگشته  و  امتحانات از شنبه  طبق  روال قبلی برگزار خواهد شد . طومار امضا شده از طرف متحصنین را در زیر مشاهده می فرمایید :

بسمه تعالی

وزیر محترم علوم و تحقیقات و فن آوری  جناب اقای دکتر زاهدی

سلام علیکم

نظر به رخداد حوادث اخیر در دانشگاه زنجان و تعرض به حریم مقدس دانشجو و دانشگاه و با عنایت به اصل اساسی اسلام یعنی نهی از منکر  ما دانشجویان دانشگاه زنجان بطور موکد خواستار پاسخ گویی

هر چه سریعتر ریاست وقت دانشگاه به محضر مقدس دانشگاه و سپس برکناری ایشان از سمت مربوطه هستیم و همچنین خواستار پیگیری این قضایا از طریق مراجع ذیصلاح می باشیم  بدیهی است دانشجو به عنوان وجدان آگاه جامعه انتظار رسیدگی به این مورد  واطلاع رسانی به موقع  از جناب وزارتخانه  میباشد لازم بذکر است دانشجویان دانشگاه زنجان براعت خود را از کلیه توطئه ها و فتنه های داخلی و خارجی و هرگونه نهاد یا گروهی خارج از دانشگاه اعلام میدارد  بدیهی است دانشجویان متحصن اعم از برملاکنندگان اولیه  این فساد  و پیگیری کنندگان آن  با تکذیب  آرا سو استفاده کنندگان و دشمنانی که مترصد برپایی فتنه هستند خواستار مصونیت انضباطی و قضایی از جانب آن وزارتخانه  و مراجع زیر ربط میباشند  امید است در سایه حق تعالی موارد فوق به بهترین نحو پیگیری گردد  و نتایج هر چه سریعتر به اطلاع دانشجویان دانشگاه زنجان برسد .

والسلام

دانشجویان متحصن دانشگاه زنجان

به امضاء بیش از هزار و پانصد دانشجو رسید  و با هماهنگی متحصنین و آقای دکتر نصیری  این نامه در اولین فرصت  به وزیر محترم علوم تقدیم خواهد شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد