آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

پرتاب خرما به نانوایان توسط امام جمعه جلفا حاج آقا انتظاری در رو

پرتاب خرما به نانوایان توسط امام جمعه جلفا حاج آقا انتظاری در روز وفات حضرت فاطمه زهرا(س).

 

آذربایجان اویرنجی حرکاتی : بنا به گفته نانوایان بعد از ظهر روز جمعه 17 خرداد جلسه ای در سالن کنفرانس فرمانداری با حضور نانوایان ؛امام جمعه و جمعی از مسئولین ذیربط برگزار می گردد تا در مورد پخت نان احسانی در فردای آن روز(شنبه)تصمیم گیری وبه اصطلاح مشورت نمایند.(یک نفر خیر مبلغی را در اختیار فرمانداری قرار می دهد تا آن را میان نانوایان تقصیم کنند وروز وفات حضرت زهرا"س"را احسانی کار کنند)امام جمعه شروع به سخنرانی میکند و نانوایان را به کم کاری و دزدی و.... متهم مینماید!!! و می گوید:حداقل فردا را که احسانی نان می پزید دزدی نکنید! در این میان یکی از نانوایان می ایستد ودستش را بالا میبرد و از حاج آقا اجازه صحبت کردن می خواهد؛حاج آقا کمی مکث می کند و بیچاره نانوا با لحن آرام میگوید:جناب آقای امام جمعه شما چطور قصاص قبل از جنایت می کنید؟وآیا به نظر شما همه نانوایان دزدی می کنند؟در این لحظه حاج آقا انتظاری (که از او انتظار این حرکت نمی رفت)با خشونت هر چه تمام خرماهایی را که روی میزشان قرار داشته بر میدارد وبه طرف نانوا پرتاب میکند وبا صدای بلند فریاد میزند (اوتور یئره سنه کیم دئییب منیم صحبتیمین آراسیندا دانیشاسان؟! احمق!!!)و چنان حرفهای تحقیر آمیزی میزند که واقعا در شان یک انسان نیست!.حالا سوال اینجاست ..

1-آیا در جامعه ای که مسئولین رده بالای آن دم از مردم سالاری میزنند مصداقش این است؟

2-آیا برای امام جمعه یک شهرستان که به گفته خودشان باید دارای تقوا وسعه صدر باشد چنین رفتاری زننده نیست؟

3-آیا پیامبر نیز با مردم زمان خود چنین رفتار میکرد که امام جمعه مردم را به راه انبیا دعوت مینماید؟

4-آیا مردم این قدر ذلیل شده اند که توسط مسئولینی که خودشان به طور مستقیم یا غیر مستقیم انتخاب می کنند این همه پایمال شوند آن هم فقط به خاطر گفتن حرف حق!؟

5-و صدها آیا.....

ضمنا خرماهایی را که امام جمعه به نانوایان پرتاب کرده بود خود نانوایان خریده بودند تا به خاطر روز وفات در میان حاضرین پخش گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد