آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

رابطه سعید امامی با خانواده آیت‌الله خامنه‌ای؟

رابطه سعید امامی با خانواده آیت‌الله خامنه‌ای؟

 

آذربایجان اویرنجی حرکاتی : سایت نوسازی که چندی پیش به علت توهین به حسن خمینی، نوه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی توقیف شده بود، ‏روز گذشته با انتشار مطالبی از قول دو متهم پرونده قتل‌های زنجیره‌ای، به دفاع از آنها و به ویژه سعید امامی ‏پرداخت و از قول همسر متهم ردیف اول قتل‌های زنجیره‌ای نوشت که سعید امامی روابط نزدیکی با خانواده ‏آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی و بخصوص همسر و فرزندان وی داشته است.‏ این سایت که نوشته های فاطمه رجبی، همسر غلامحسین الهام سخنگوی دولت و نویسنده کتاب احمدی نژاد؛ ‏معجزه هزاره سوم، را منتشر می کند، همچنین بخش‌هایی از گفته‌های فهیمه دری نوگورانی همسر سعید امامی را ‏که به ادعای این سایت در مصاحبه با مرکز اسناد انقلاب اسلامی بیان شده است، منتشر کرد.‏ ریاست این مرکز در آن زمان بر عهده روح‌الله حسینیان بود که در دو سال گذشته

مشاور امنیتی احمدی‌نژاد بود و ‏اکنون نماینده این جناح در مجلس هشتم است. حسینیان در همان سال در برنامه‌ای تلویزیونی به نام "چراغ" ‏حضور یافت و نزدیکان محمد خاتمی رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب وقت را به انجام قتل‌های زنجیره‌ای متهم کرد.‏ اکنون این سایت بار دیگر ادعای آن زمان حسینیان را که یک ماه پیش هم توسط وی در دانشگاه تهران تکرار شد، ‏شرح و بسط بیشتری داده و گروه دوم بازجویان (زیر نظر نیازی، رئیس وقت سازمان قضایی نیروهای مسلح و ‏رئیس فعلی بازرسی کل کشور) را "قصابان سفاک" و "بازجوهای مالیخولیایی" توصیف کرده و در عین حال آنها ‏را به "دوم خردادی ها" نسبت داده است.‏ این سایت همچنین از قول فردی به نام مهدی ریاحی که او را "از بازداشت‌شدگان در پرونده قتل‌های زنجیره‌ای" ‏معرفی کرده، به توصیف وضعیت بازجویی از گروه دوم متهمان این پرونده پرداخته که به اعتقاد مسئولان این ‏سایت حق آنها پایمال شده است.‏ این فرد گفته است: "آنچه برای من مسلم است اینکه پرونده ارتباطی با قتلهای زنجیره ای نداشته. چون زمانی که ‏قتلها شد و مطرح شد کسی که کشته بود، رفت گفت من کشتم. اون کسی که دستور داده گفت من دستور دادم. همه ‏را گرفتند و در مقطع اول هم خیلی برخوردها خوب بود. تا اردیبهشت 78 اصلا یک کلمه از کسی، کسانی که در ‏قتلهای زنجیره ای شرکت کرده، مباشر بوده یا معاون بوده یک ربع هم بازجویی نکردند که مثلا تو که کشتی چه ‏طور کشتی با چه اسلحه ای کشتی؛ اصلا ربطی به این قتلها نداشت. بازجوها می خواستند از افرادی که دستگیر ‏می کنند راهکاری باز کنند که آن کسانی که بعدا می خواهند بتوانند دستگیر کنند."‏ این سایت همچنین در متن احساسی دیگری که به مناسب سالروز خودکشی سعید امامی منتشر کرده، با الفاظی ‏همچون "شهید"، "فدایی ولایت"، "برگزیده‌ی خدا برای امتحان"، "تکسوار بی‌آلایش نبردهای آخرالزمانی" و ‏‏"کشته‌ی دسیسه‌های به هم تنیده" وی را مورد خطاب قرار داده است. نویسنده این متن که به گفته خودش در زمان ‏خودکشی سعید امامی "دبیرستانی" بوده، در انتهای نوشته خود آرزو کرده که "در سپاه منتقم خون حسین (ع) ‏هم‌رکاب" سعید امامی باشد.‏ ‎‎رابطه نزدیک با خانواده رهبر‎‎ در دو بخش از گفته‌های همسر سعید امامی که تا دیشب با تیتر "بازخوانی یک حق پایمال شده" در سایت همسر ‏سخنگوی دولت احمدی نژاد وجود داشت، به روابط نزدیک سعید امامی با خانواده رهبر جمهوری اسلامی اشاره ‏شده و مطالبی درباره سفر سری اعضای خانواده رهبر نظام به لندن گفته شده است که به گفته همسر سعید امامی، ‏او هم در این سفر همراه خانواده رهبر بوده است.‏ همسر متهم ردیف اول قتل‌های زنجیره‌ای، که عاملان آن از سوی رهبر جمهوری اسلامی به ارتباط با سیا ‏‏(سازمان اطلاعات آمریکا) و موساد (سرویس جاسوسی اسرائیل) متهم شدند، در ادامه روایت خود درباره سفر ‏سعید امامی به همراه خانواده رهبر، گفته است: "مادر آقا سعید سرطان گرفته بودند. ما 6 ماه مادر را آوردیم ‏تهران با خودمان زندگی کردند. خب در این دو ماه آخر سعید خانواده ی آقای خامنه ای را برای کاری برده بود ‏لندن و دو ماه تمام با این خانواده زندگی کرد به حدی که خود آقا مجتبی پسر آقا (داماد آقای حداد عادل) و مادر ‏خانمشان شیفته ی اخلاق سعید شده بودند که حتی تا قبل از دستگیری سعید هم مرتبا خود آقا مجتبی زنگ می زدند ‏به سعید که چرانمی آیی و با ما رفت و آمد نمی کنی ؟"‏ فهیمه دری در ادامه می‌گوید: "من در طول این دو ماه مادر مریض آقا سعید را با دو تا بچه کوچک خودم داشتم. ‏یکبار آقا سعید زنگ نزدند. چون گفته بودند که منتظر تماس من نباش. چون من جایی هستم که نمی توانم حتی ‏زنگ بزنم. فقط می دانستم ایشان ماموریت هستند. به من گفته بودند من تلفن می کنم به کسی که رابط است و از ‏حال ما به شما خبر می دهد که حتی من آن شخص را نمی شناختم. ماهها بعد از اینکه بر گشتند توی تلویزیون آقای ‏محمدی گلپایگانی (رئیس دفتر آقای خامنه ای ) را به من نشان دادند گفتند ایشان شخصی بوده که با شما تماس می ‏گرفته و از حال مادرش می پرسید به ایشان می گفت و از حال سعید به ما خبر می داد.ولی تا جایی که به من می ‏گفتند سعید مثلا حال مادرشون خوب نیست و روزهای آخر را می گذراند. ظاهرا اینها به ایشان نگفته بودند بر ‏عکس گفته بودند حال مادرتان خوب است که ایشان بتواند کارش را راحت و درست انجام دهد... "‏ همسر سعید امامی همچنین به داستان شسته شدن لباس وی به دست همسر رهبر نظام اشاره می‌کند و سپس با نقل ‏قول از سعید امامی می‌گوید: "البته من می گفتم چرا حاج خانم؟ چرا شما لباسهای منو می شورید؟ می گفتند نه تو ‏مثل پسر ما می مونی... یعنی همچین آدمی بود سعید، خوب دو ماه با این افراد با خانواده ی خود آقا زندگی کرده ‏بود. اگر مسأله داشت، اگر لغزشی داشت بالأخره اینها می فهمیدند. خانواده ی آقا شیفته ی تدین و و اخلاقش بودند. ‏من خودم در مشهد که رفته بودم، مادر خانم آقا زحمت کشیدند برای دیدن ما آمدند، ما توی هتل بودیم.ما را دعوت ‏کردند خانه شان چقدر از سعید برای من تعریف کردند. در صورتی که سعید هیچ چیزی به من نگفته بود..."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد