آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

Türk Dünyası Dış Ticaret Politikaları Eğitimi

Türk Dünyası Dış Ticaret Politikaları Eğitimi

AZerbaycan Oyrenci Herekati: T.C. Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı tarafından, 1-15 Haziran 2008 tarihlerinde Ankara ve İstanbul'da düzenlenen, Birinci Türk Dünyası Dış Ticaret Politikaları Eğitim Programı tamamlandı. Programa, Kırgız-Türk Manas Üniversitesi İİBF Araştırma Görevlilerinden, Azamat MAKSUDUNOV ve Junus GANİEV katıldı.

Türk Dünyası Dış Ticaret Politikaları Eğitimi

AZerbaycan Oyrenci Herekati: T.C. Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı tarafından, 1-15 Haziran 2008 tarihlerinde Ankara ve İstanbul'da düzenlenen, Birinci Türk Dünyası Dış Ticaret Politikaları Eğitim Programı tamamlandı. Programa, Kırgız-Türk Manas Üniversitesi İİBF Araştırma Görevlilerinden, Azamat MAKSUDUNOV ve Junus GANİEV katıldı.

Eğitim programına Kırgızistan, Kazakistan, KKTC, Türkmenistan, Azerbaycan'dan akademisyen ve bürokratlar olmak üzere toplam 19 katılımcı iştirak etti. Eğitim Programı çerçevesinde, TDM, İMKB, TOBB, EXİMBANK, İGEME, Türk Dil Kurumu, TİKA, ODTÜ Teknokent, ATO, İTO, TSE, İhracatçı Birlikleri, Serbest Ekonomik Bölgeler, Organize Sanayi Bölgeleri ve bu bölgelerde faaliyet gösteren bazı özel işletmelere de ziyaretler gerçekleştirildi.
Eğitim programını tamamlayan Araş.Gör. Azamat MAKSUDUNOV ve Araş.Gör. Junus GANİEV sertifikalarını aldılar. Ayrıca İstanbul Ticaret Odası Yönetim Kurulu Üyesi Şaban DİŞLİ tarafından Manas Üniversitesi kütüphanesine Loncadan Odaya isimli kitap hediye edildi. (Efrasyap)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد