آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

فرماندار ماکو: فعال کردن بازارچه ساری سو در بازرگان برای جلوگیر

فرماندار ماکو:  فعال کردن بازارچه ساری سو در بازرگان برای جلوگیری از قاچاق ضروری است.

 

آذربایجان اؤیرنجی حرکاتی: به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو، صفر آثری روز شنبه در جلسه کمیته امنیتی استان های آغری و ایقدیر ترکیه و شهرستان‌های ماکو و چالدران با ابراز رضایت از امنیت موجود در مرزها از تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی دو کشور در مرزها برای ایجاد امنیت کامل برقرار است، افزود: با تلاش و همکاری خوب این نیروها در دو طرف مرز امنیت کامل برقرار است ...

وی تامین و تضمین امنیت پایدار را باعث ارتقای آسایش مرزنشینان برای رونق بخشیدن مسایل تجار، اقتصادی و اجتماعی دانست.

والی استان آغری ترکیه با تقدیر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در زمینه تامین امنیت پایدار در مرزهای مشترک و حوزه استحفاظی و جلوگیری از عبور غیرمجاز اتباع کشورهای خارجی افزود: ملاقات‌های مرزی مسئولان شهرستان‌های ماکو و استان آغری باعث شده بیش از گذشته امنیت در مرزها افزایش یافته و باعث رونق اقتصادی مرزنشینان در دو سوی مرز شده است.

محمد چتین ابراز امیدواری کرد با همکاری خوب مسئولان کشور ایران و ترکیه مسائل و مشکلات موجود در گمرکات و بازارچه‌های مشترک برطرف شده و باعث رونق بخشیدن بیشتر اقتصادی و اجتماعی مرزنشینان دو کشور شود.

این جلسه که هر شش ماه در خاک هر دو کشور برای بررسی مسائل امنیتی و اقتصادی در دو سوی مرز برگزار می‌شود بر افزایش همکاری و هماهنگی بیشتر نیروهای امنیتی برای مبارزه همه جانبه با عوامل و عناصر تروریستی و مخدوش‌کنندگان امنیت برنامه‌ریزی برای جلوگیری از عبور مجاز اتباع کشورهای خارجی و برخورد جدی با عاملان خروج اتباع بیگانه، رونق دادن به فعالیت بازارچه ساری سو و برنامه‌ریزی و تسهیل ورود و خروج کامیون‌های ترانزیتی و سواری‌ها در گمرکات بازرگان و گوربلاغ تاکید شد. (خبرگزاری فارس)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد