آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

بازداشت چهار دانشجوی دانشگاه تبریز

بازداشت چهار دانشجوی دانشگاه تبریز

 

آذربایجان اؤیرنجی حرکاتی: خبر نامه ی امیر کبیر: سجاد رادمهر، آیدین خواجه ای و فراز زهتابی سه دانشجوی دانشگاه تبریز همراه با مهندس داریوش حاتمی روز گذشته توسط نیروهای امنیتی اطلاعاتی بازداشت و به مکان نامعلومی انتقال داده شدند.

سجاد رادمهر دانشجوی کارشناسی ارشد مکانیک و عضو سابق انجمن اسلامی دانشکده فنی دانشگاه تبریز و آیدین خواجه ای و فراز زهتابی دانشجویان حقوق دانشگاه تبریز هستند. به گزارش خبرنامه امیرکبیر ...

 ظهر پنجشنبه بعد از جلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد سجاد رادمهر که بعد از 6 ماه به تعویق انداختن توسط نیروهای امنیتی برگزار شده بود، مهندس داریوش حاتمی (افسر وظیفه ارتش در تبریز)، مهندس سجاد رادمهر، فراز زهتاب و آیدین خواجه ای بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. ماموران امنیتی پس از بازداشت این دانشجویان، با مراجعه به منازل آنها، به جستجو و تفتیش در وسایل آنها پرداخته اند. پیش از این به دستور حراست دانشگاه تبریز، بارها سجاد رادمهر ازبرگزاری جلسه دفاع از پایان نامه اش منع گردیده بود که در نتیجه با اعتصاب غذا به این عمل غیرقانونی حراست دانشگاه تبریز اعتراض کرده بود. در پی اعتراضات وی، کمیته انضباطی دانشگاه تبریز با فراخواندن وی، او را به یک ترم منع موقت از تحصیل بدون احتساب سنوات محکوم کرده بود. آیدین خواجه ای و فراز زهتاب نیز از فعالین دانشجویی دانشگاه تبریز هستند که به علت شرکت در اعتراضات خرداد ماه سال گذشته نسبت به دستگیری غیرقانونی نادر مهد قره باغ به دو ترم منع موقت از تحصیل محکوم شده بودند. آیدین خواجه ای به دلیل آنچه که همراهی با سجاد رادمهر در بر هم زدن نظم و امنیت دانشگاه خوانده شده بود، به کمیته ی انضباطی احضار شده و با توبیخ کتبی با درج در پرونده مواجه گردیده بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد