آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

اردبیل میزبان نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و خدمات وابسته

اردبیل میزبان نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و خدمات وابسته

 

آذربایجان اؤیرنجی حرکاتی: امروز سومین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و خدمات وابسته ایران در اردبیل با حضور استان‌های مختلف و چهار نماینده از کشورهای خارجی آغاز می‌شود .

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان این مطلب به میراث آریا(chtn)،گفت ...

 سومین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و خدمات وابسته در اردبیل، امروز ساعت 5 بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل افتتاح می‌شود.

یحیی نقی‌زاده افزود: سومین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و خدمات وابسته ایران در اردبیل با حضور استان‌های سیستان و بلوچستان ، خراسان ، گیلان ، گلستان، زنجان، ایلام ، کهگیلویه و بویراحمد ، آذربایجان شرقی و غربی و بوشهر برگزار می‌شود .

وی تصریح کرد: همچنین نمایندگی‌‌های از کشورهای خارجی ترکیه ،آذربایجان ، گرجستان ،تانزانیا و دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی از سطح کشور و استان و نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی تجهیزات و خدمات وابسته گردشگری از جمله ایتالیا ، چین و هندوستان نیز در این نمایشگاه حضور دارند .

نقی‌زاده خاطر‌نشان کرد : در این نمایشگاه نمایندگانی از برخی هتل‌های کشور و چهار هتل از استان اردبیل و نشریان و مطبوعات تخصصی و مرتبط نیز شرکت کرد‌ه‌اند .

وی ادامه داد: جمعا 60 غرفه در این نمایشگاه بر پا می‌شود که به مدت 4 روز از ساعت 16 تا 22 برای بازدید علاقمندان دایر است .

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل متذکر شد : در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌های جنبی از جمله اجرای موسیقی محلی و برگزاری آئین‌های رسمی مثل عروسی و مراسم محلی به صورت نمادین برگزار می‌شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد