آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

مطالعات امکان‌سنجی دهکده سلامت ارس انجام می‌شود.

مطالعات امکان‌سنجی دهکده سلامت ارس انجام می‌شود.

 

آذربایجان اؤیرنجی حرکاتی: مطالعات امکان‌سنجی اولیه در زمینه ایجاد دهکده سلامت ارس از طرف کمیته سلامت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای یک طرح مشترک با سازمان منطقه آزاد ارس انجام می‌شود.

به گزارش میراث آریا(chtn) یکشنبه 30 تیرماه توافقنامه ایجاد دهکده سلامت و استفاده از توریسم درمانی در منطقه آزاد ارس به امضا سعید صدری ...

 دبیر کمیته گردشگری سلامت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و عباس رنجبر، مدیرعامل منطقه آزاد ارس رسید.

براساس این توافقنامه کمیته گردشگری سلامت سازمان میراث فرهنگی موظف است طرح و ایده دهکده سلامت و المان‌های مورد نیاز آن را تهیه و اعلام کند.

همچنین مقرر شده است محل دهکده سلامت بر اساس مطالعات راهبردی و طرح جامع منطقه آزاد در محدوده منطقه جانمائی و پیگیری شود.

یادآور می‌شود؛ براساس پیشنهاد کمیته گردشگری سلامت و ارسال بخشنامه معاونت سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هر یک از استان‌ها باید یکی از مناطق نمونه گردشگری خود را به گردشگری سلامت اختصاص دهند و به اعتقاد سعید صدری دبیر کمیته گردشگری سلامت سازمان میراث فرهنگی، دهکده سلامت منطقه آزاد ارس قابلیت این را دارد که به عنوان منطقه نمونه گردشگری سلامت استان آذربایجان شرقی فعالیت کند.

همچنین پیش‌بینی شده است، با ایجاد دهکده سلامت در این منطقه و با توجه به ویژگی‌های منطقه آزاد ارس و نزدیکی آن با کشورهای حاشیه خزر یا جمهوری‌های استقلال‌یافته اتحادیه جماهیر شوروی سابق این منطقه به قطب گردشگری سلامت شمال غرب کشور و مرکز جذب گردشگران سلامت این کشورها تبدیل ‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد