آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

در صورت حمله به ایران روسیه جانب تهران را خواهد گرفت!

در صورت حمله به ایران روسیه جانب تهران را خواهد گرفت!

 

آذربایجان اؤیرنجی حرکاتی: در حال حاضر آمریکا به اسراییلی وابستگی زیادی دارد و تل آویو واشنگتن را به حمله به ایران تشویق می کند.

به گزارش «نووستی» این مطلب را میخاییل الکساندروف رییس بخش قفقاز انستیتوی کشورهای مشترک المنافع به PanARMENIAN.Net اعلام کرد.

به گفته وی لابی یهودی بسیار قدرتمند است و  ...

 این لابی بیشتر نگران امنیت اسراییل است تا منافع آمریکا. اما در واشنگتن نقطه نظر دیگری هم وجود دارد  که در رابطه با امتناع از حمله به تاسیسات هسته ای ایران است. وی تاکید کرد که هنوز مشخص نیست که جنگ زمینی به چه چیز منجر خواهد شد. آمریکا در حال حاضر برای این جنگ آمادگی ندارد و جامعه جهانی هم سکوت اختیار نخواهد کرد. مانند عراق در این صورت نفت به سرعت گران خواهد شد. اگرچه ممکن است که جرج بوش قبل از پایان اختیاراتش همه چیز را پشت سر بگذارد اما هیچ چیز سودمندی عایدش نخواهد شد.

الکساندروف در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه ارمنستان و روسیه در صورت جنگ احتمالی طرف چه کسی را خواهند گرفت تاکید کرد: روسیه همواره از ایران حمایت کرده و می کند. در باره ارمنستان نیز من فکر کنم که این دو کشور وجه مشترک بسیاری دارند و همکاری سازنده ای میان آنها برقرار است.  بعلاوه اگر ایده احداث پالایشگاه نفت در ارمنستان در مرز با ایران اجرا شود، ارمنستان از نظر اقتصادی سودی هنگفتی کسب خواهد کرد. ایران نفت بسیاری دارد اما از کمبود صنایع پالایشی رنج می برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد