آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

جنبش دانشجویی آذربایجان منتشر کرد: آموزش خبرنویسی

جنبش دانشجویی آذربایجان منتشر کرد: آموزش خبرنویسی

 

آذربایجان اویرنجی حرکاتی ( آراشدیرما مرکزی ) : حرکت ملی آذربایجان گرچه جنبشی است که با قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل مطابقت می کند اما بایکوت و تبلیغات منفی دشمنان از یک سو، و ضعف خبررسانی و کمبود وسایل ارتباطی از سوی دیگر باعث شده تا این حرکت نتواند خود را آنچنان که شایسته است به جهانیان معرفی نماید.

جنبش دانشجویی آذربایجان با توجه به حقایق فوق، ضمن تاکید مکرر بر اهمیت خبر و خبررسانی در حرکت ملی این جزوه را به تشکیلات، گروهها و تمامی فعالین حرکت ملی آذربایجان ارائه می نماید.

جزوه ی آموزش خبرنویسی که به کوشش آلپای گونئیلی، فعال دانشجویی آذربایجان تدارک دیده شده است از سوی جنبش دانشجویی آذربایجان به شهیدان آذربایجان و دانشجویان دربند تقدیم می گردد. امید است با آشنایی هرچه بهتر فعالین حرکت ملی با این مقوله بتوانیم بایکوت و سانسور اخبار را به حداقل برسانیم.

همچنین لازم به ذکر است شماره ی اول ماهنامه ی زیبای یازلیق نیز چندی پیش به همت دانشجویان دانشگاه تبریز منتشر و در میان دانشجویان و نیز در سطح شهر تبریز پخش گردید. در این ماهنامه مطالب متنوعی همچون شعر، داستان، جدول و... به چاپ رسیده است. هدف اصلی این مجله آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فرهنگ و هویت اصیل آذربایجانی می باشد.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد