آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

خبر فوری از وضعیت بازداشت شدگان تبریز؛

خبر فوری از وضعیت بازداشت شدگان تبریز؛

قاضی دستور دهنده ی حکم بازداشت: اینها دو ماه بازداشت خواهند بود.

 

آذربایجان اویرنجی حرکاتی ( تبریز ) : بنا به گزارش رسیده به سایت جنبش دانشجویی آذربایجان ظهر امروز( شنبه) خانواده های دو تن از دستگیر شدگان در پی پیگیری های فراوان موفق به ملاقات با قاضی صادر کننده ی حکم بازداشت گردیده اند.

در این ملاقات که بیش از یک ساعت به طول انجامیده است قاضی مذکور با وجود اصرار فراوان خانواده های حاضر، از گفتن دلیل بازداشت دانشجویان دانشگاه تبریز و محل نگهداری آنان امتناع ورزیده است. وی در بخشی از حرفهای خود صریحا اعلام نموده که حکم وی، دو ماه بازداشت برای دستگیر شدگان تبریز بوده است و به هیچ وجه امکان آزادی آنان پیش از این زمان نخواهد بود.

گفتنی است در پایان این دیدار یکی از مادران دانشجویان در پی فشار عصبی فراوان وارد شده به وی به ویژه در اثر رفتارهای تند و گاه توهین آمیز قاضی مذکور، کنترل خود را از دست داده و با فریاد خواهان دیدار فرزند خویش گردیده است. در مقابل فریادهای این مادر رنج کشیده قاضی مذکور اعلام داشته که شاید فردا(یکشنبه) امکان ملاقاتی برای ایشان فراهم سازد.

لازم به ذکر است 10 روز از دستگیری دانشجویان دانشگاه تبریز به نامهای سجاد رادمهر ( 26 ساله )، فراز زهتاب( 23 ساله)، آیدین زهتاب( 23 ساله) و داریوش حاتمی( 29 ساله) و شاهرخ حاتمی( 27 ساله) می گذرد. هنوز هیچ خبری از محل نگهداری و وضعیت سلامتی این افراد در دسترس نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد