آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

مردم بین ائو همچنان در انتظار افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی

مردم بین ائو همچنان در انتظار افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی

 

آذربایجان اویرنجی حرکاتی ( بین ائو ) : با گذشت بیش از 16 سال، مردم شهرستان بناب در انتظار افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی شهدای این شهرستان لحظه شماری می کنند. بیمارستان 64 تختخوابی در دست احداث بناب که عملیات اجرایی آن از سال 71-72 آغاز شده است یکی ازطرح های ملی این شهرستان است که از سوی وزارت مسکن و شهرسازی در حال اجراست و براساس اعلام کارشناسان امر، تاکنون 35 میلیارد ریال برای تکمیل آن هزینه صرف شده است.

براساس این گزارش، با وجود گذشت سالها از موعد بهره برداری این طرح، این مرکز درمانی همچنان نیمه تمام است و متاسفانه به دلیل عدم تخصیص اعتبار لازم، قسمتهایی از ساختمان همچنین سیستم لوله کشی آن چند سال پیش از بین رفته است. برپایه این گزارش، این بیمارستان در زمینی به مساحت 7 هزار و زیر بنای 6 هزار و 200 متر مربع در حال احداث است که با وجود قول مساعد مسئولان مسکن و شهرسازی همچنین مسئولان محلی وقت در خصوص افتتاح آن در مناسبت های مختلف، هنوز از بهره برداری این بیمارستان خبری نیست.

این در حالی است که به علت مشکلات عدیده، بیمارستان امام خمینی بناب از لحاظ امکانات فضای فیزیکی و کمبود تخت های بیمارستانی با معضل زیادی روبرو است و بهره برداری از این بیمارستان جدید موجب حل بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی مردم منطقه و حومه خواهد شد.

فرماندار شهرستان بناب علت طولانی شدن احداث این بیمارستان را عدم تخصیص اعتبار مورد نیاز در سال های گذشته و عدم احساس نیاز بیشتر به دلیل وجود بیمارستان فعلی در این شهرستان اعلام کرد!.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد