آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

فاجعه در تئهران؛ آدم کشی به خاطر لهجه

فاجعه در تئهران؛ آدم کشی به خاطر لهجه

 

آذربایجان اویرنجی حرکاتی ( تئهران ) : جوانی که متهم است به دنبال درگیری بر سر تمسخر لهجه یک جوان اقدام به قتل وی کرده است، با معرفی خود به دادسرای امور جنایی تهران، به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار جنبش دانشجویی آذربایجان پزشک اوژانس بیمارستان سینا، طی تماسی با کلانتری159 خبر از مرگ یک جوان 23 ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو داده و بلافاصله ماموران با قاضی حسین اصغرزاده بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفته و او را در جریان این مرگ قرار دادند. در بررسی های اولیه مشخص شد متوفی دقایقی قبل از مرگ به تشریح حادثه پرداخته و گفته که با شخصی به اسم عباس که لهجه ی او را مسخره می کرده در گیر شده وعباس وی را در جریان در گیری با ضربات چاقو مجروح کرده است.با توجه به اظهارات احمد پیش از مرگ، بازپرس دستور شناسایی و بازداشت متهم به قتل را که در پارک بیسیم مرتکب جنایت شده بود صادر کرد و به این ترتیب ماموران توانستند پدر متهم را که قصد داشت برای پسرش پول ببرد، بازداشت کنند.

گفتنی است عباس با مراجعه به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، خود را معرفی و در مقابل قاضی اصغرزاده به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.با توجه به اعترافات این متهم، پرونده با صدور قرار قانونی لازم جهت انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی (ویژه قتل)  قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد