آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

مربی آلمانی ؛ اصلیت آذربایجانی - ایرانی تبار

مربی آلمانی ؛ اصلیت آذربایجانی - ایرانی تبار

 

آذربایجان اویرنجی حرکاتی: مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: یک مربی آلمانی که اصلیت آذربایجانی داشته و ایرانی تبار است به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه اضافه می شود.

ناصر شفق در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، از ذکر نام این مربی خودداری کرد و افزود:

وی در کنار فراز کمالوند و حسین خطیبی به عنوان تمرین دهنده برای آماده سازی بازیکنان و نیز برنامه ریزی تیمی در خدمت باشگاه خواهد بود.

به گفته وی، این مربی هم اکنون عضو فدراسیون فوتبال آلمان است و بالاترین مدارج مربیگری در اروپا را نیز داراست.

شفق اظهار کرد: برای مذاکرات نهایی با این مربی به زودی سفری به کشور آلمان خواهم داشت.

مدیرعامل تراکتورسازی اضافه کرد: علاوه بر این مربی از این پس "نادر باقری" نیز به عنوان مربی دروازه بانان در خدمت بازیکنان تیم تراکتورسازی خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تمرینات اصلی تیم فوتبال تراکتورسازی از روز سه شنبه آغاز خواهد شد، گفت: در این تمرینات 40 بازیکن حضور خواهند داشت که همگی باید در تست فنی باشگاه حاضر شوند چرا که ما قصد نداریم چیزی را به قضا و قدر بسپاریم و در پایان فصل از این منظر ضربه بخوریم.

شفق با بیان اینکه تمرینات غیررسمی تیم از هفته گذشته آغاز شده است، اضافه کرد: در این تمرینات حدود 17 بازیکن که همگی بومی هستند حضور داشتند که قصد داریم به این جمع شش بازیکن نیز از اقصی نقاط و شهرهای مختلف آذربایجان اضافه کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد