آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آغاز به کار غیر رسمی ستاد انتخاباتی "مهر علیزاده" در تهران

آغاز به کار غیر رسمی ستاد انتخاباتی "مهر علیزاده" در تهران

 

آذربایجان اویرنجی حرکاتی: یک منبع آگاه نزدیک به مهرعلیزاده به خبرنگار عصر ایران گفت: مهر علیزاده قصد دارد مجددا در انتخابات ریاست جمهوری دهم کاندیدا شود تا بار دیگر شانس خود را برای حضور در پاستور امتحان کند.

وی افزود: مهرعلیزاده در صورتی کاندیدای ریاست جمهوری می شود که خاتمی وارد صحنه نشود.

 این منبع آگاه تصریح کرد ...

 با توجه به اینکه آقای خاتمی هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده است که در انتخابات شرکت می کند یا خیر و همچنین احتمال نیامدن خاتمی بیشتر از آمدنش است مهرعلیزاده تصمیم گرفته که چراغ خاموش فعالیت های ستادش را به صورت محدود در تهران آغاز کند .

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورتیکه آقای خاتمی وارد عرصه انتخابات شود ستاد انتخاباتی مهرعلیزاده نیز برای آقای خاتمی فعالیت خواهد کرد.

سفر به قم برای رد صلاحیت خاتمی

در همین حال شنیده ها حاکی است تعدادی از اصولگرایان در تلاش هستند تا در صورت کاندیداتوری خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری زمینه رد صلاحیت او را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار عصر ایران اخیرا افرادی با سفر به قم و دیدار با مراجع و علما خواستار حمایت مراجع از رد صلاحیت خاتمی در صورت حضور در انتخابات شده بودند.

بر اساس این گزارش این افراد پس رایزنی های فراوان با علما و مراجع نتوانستنه اند آنها را قانع به رد صلاحیت خاتمی در انتخابات کنند. (عصرایران)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد