آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آیا در سولدوز یک امام جمعه تمام وقت پیدا نمی شود ؟!

آیا در سولدوز یک امام جمعه تمام وقت پیدا نمی شود ؟!

 

آذربایجان اویرنجی حرکاتی: در حالیکه شهرستان نقده با وجود اقلیت کورد و گروهکهای متشتت منطقه ای دست وپنجه نرم می کند و در حالیکه نیاز تمام وقت به امام جمعه ۲۴ ساعته روز به روز ملموس تر می شود، امام جمعه این شهر مانند یک مدیر پروازی چند روز در هفته را در دانشگاه ارومیه مشغول به کار است.

این درحالی است که ...

 نیاز به یک رهبر مذهبی و سیاسی تمام وقت در این شهر که بتواند جو اختلاف در این شهر را بخواباند و مدیریت مذهبی وسیاسی را بدست بگیرد تشدید شده است. نکتۀ قابل توجه این است که با احتساب سفرهای شخصی و رسمی این امام جمعه عملاً مردم این شهر بیش از چند روز از ماه به امام جمعه دسترسی ندارند چرا که پاسخ دفتر دار ایشان به مردم اینست که یا ایشان رفته به مسافرت یا در ارومیه هستند ویا در فلان همایش استانی و کشوری و این برای مردم مشکلات عدیده ای ایجاد کرده است.

بنا به نقل افراد مطلع از حوزه علمیۀ نقده ، امام جمعه شهرمان بجای اینکه بیشتر امام جمعه نقده باشد استاد دانشگاه و فعال سیاسی در ارومیه می باشد، روابط پشت پرده وی با عوامل دانشگاه و مدیران صدا و سیمای استان تا آنجا پیش رفته است که بنا به سفارش امام جمعه و دستور مدیر کل سیمای استان یک اکیپ برای تهیۀ گزارش از یگانه فرزند دردانه امام جمعه راهی نقده شده وعلیرغم وجود هیأت های مطرح و مداحان قوی در شهر برنامه ای از مداحی این آقازاده تهیه کرده و آن را به جای عزاداری شهر نقده در سیمای استان پخش نمودند. سوال اینجاست چرا امام جمعه علیرغم وجود افراد شایسته تری به غیر از فرزند خود در شهر موجب شد تا این تبعیض آشکار به وقوع بپیوندد... . (سولدوزخبر)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد