آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

تکذیبیه ی دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان در خصوص تأیید پرچم جدید.

تکذیبیه ی دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان در خصوص تأیید پرچم جدید.

در این مدخل می خواهیم پرده از نشانی برکشیم که علایق وعقاید دسته ای موسوم به گروه مستقل را بر هر جستجوگر حقیقی تفهیم کند. کوشش اقلیت مخالف پرچم ملّی آذربایجان جنوبی، آذربایجان را به صحنه های  نبرد پرخشونت ومتنوع کلادیاتورها در گلزوم مانند و مبدل کرده است! بد یع ترین نکته دراین وانفسای نفاق، تفرقه، جنگ و گریزهای اینترنتی در هم نوایی، دستورات وتوصیه های مخالفت با پرچم ملّی است.راستی مشگل آذربایجان در ترکیب ویاترتیب الوان خلاصه شده است؟! و یا اینکه این نفاق بادخالت کدامین دستان و از کی میسر شده؟ گردانندگان نخ های این خیمه شب بازی چه کسانی اند؟! ازیاد نبریم که مباحث این چند سطر با درنظرداشتن این مطلب است که بیانه ی صادرشده درخصوص تایید پرچم جدید را بدون اندک تأمل وتردیدی برمبنای آنچه که خواهیم گفت از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان تکذ یب و رد می کنیم.

  برعکس اظهارات وعذر خواهی های این گروه مستقل که «امکان دست رسی ونظرخواهی از همه ی گروههای سیاسی در خصوص  وضع پرچم نبوده است» مجموعه ی همکاران این قلم در دانشگاه زنجان وسایر شهرها به راحتی این گروه را شناسایی و پس از تحقیق وتأمل در یافت که این دسته ی  به اصطلاح مستقل چندان هم مستقل نیست! اعضاء این گروه همان هایی هستند که پیشتر سرمخالفت با پرچم ملّی را برآورده بودند.امّا به دلیل عدم اعتناء ملّت به پرچم های پیشنهادی از سوی  این افراد لجوج، ناچار شدند آفتاب پرست وار در شکل وشمایل نو ظاهر شوند. در این مسیر یکی لونگش می کند دیگری کسیه می کشد و آن دیگری آب می ریزد.باحیله گری تمام همدیگررا تایید وتشویق می کنند. هرکدام مصالح ساختمان آن دیگری محسوب می شود.لذا در بیانیه وابداعات این گروه به اصطلاح مستقل هم اشکالی به بزرگی یک دروغ کامل نهفته است و ان صدور همین بیانیه وپنهانکاری های اعماال شده از سوی این طیف است! چه همین اکاذیب، بهانه تراشی ودغل بازی ها، پیش از این صداقت وراستی اربابانشان را در انظار مردم به زیر سوال برده وبه کنار زد. امّا این اقلیت مأموریت یافته همچنان در صدد انجام وظیفه(ایجاد تفرقه)! و انتقام بوده؛ هست وخواهد بود. هرچند از بسط بی آبرویی وتنگ دستی در استدلال وگفتگو، جرأت  حضور واعلام نظر در دنیای حقیقی را ندارد، امّا در دنیای مجازی هراز چند گاه پرچمی نو وضع کرده، بیانیه صادر می کنند، مطلب می نویسند و... همچنان که فوقاً آورده ام، هم نوایی دستورات وتوصیه های آنها در مخالفت با پرچم ملّی آذربایجان جنوبی وجه اشتراک اصلی این کروچها است! ولیکن مخالفتشان هرگزاز عالم مجازی فراتر نخواهد رفت.چرا که شاهد رشادتهای افراد این گروهها بوده ایم، که حتی جرأت پیاده روی در پیاده روهای مسیر پیش بینی شده جهت راهپیمایی را هم نداشتند! ناچاراً سوار بر خط واحد، مسیر راهپیمایی را پیمودند! وضع پرچم هایی که یکی پس از دیگری، در پیشگاه  پرچم ملّی رنگ می بازد به مثابه ی این است که کوری را عصا کش کور دیگر می کنند. با این وضع معلوم است که چه کسانی میخواهند مهار تحرک سیاسی آذربایجان را بدست گیرند! اینجاست که ذهن پرسش گر مخاطب از این گروه به اصطلاح مستقل وآن دیگری که میخواهد در مقاله ی( آزموده راآزمودن خطاست) ریش سفیدی کند میپرسد، چرا به جهت رفع تفرقه وایجاد اتحاد، همه ی فعالان سیاسی را به دوستی ومودت، تعامل وهمکاری در برابر دشمنان قسم خورده فرا نمی خوانید؟ سمبل تعیین می کنید و یا رهبری حرکت ملّی آذربایجان را وادار به سکوت در برابر ناسزا ونارواها می کنید! و یا دفاع شرافتمندا نه ی اعضاء حرکت ملّی آذربایجان در برابر تخریباتچی ها را تلاش برای تثبیت رهبری تفسیر می کنید؟! با این حال ما  به چهره ی آنانی که در برابر سر سپردگان شوونیسم فارس در سالهای گذشته به بهاء خون، زندگی و سلامت خویش ایستادگی کردند و پایه های مقاومت امروزین مردم آذربایجان را پایه ریزی کردند احساس خضوع  واحترام میکینم.

از این رو ما جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان با قدرت تمام منکر سطر به سطر بیانیه ای  هستیم که در تأیید پرچم پیشنهادی گروهی مجهوالهویه صادر شده و به امضاء جعلی  به نام دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان هم رسیده است میباشیم .

ازطرف جمعی از دانشجویان دانشگاه ازاد زنجان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد