آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

ادعای آمادگی دوباره ارتش اسرائیل برای حمله به ایران

ادعای آمادگی دوباره ارتش اسرائیل برای حمله به ایران

 

آذربایجان اؤیرنجی حرکاتی: آسوشیتدپرس»، مدعی شد: پس از پاسخ هسته‌ای تهران به غرب، اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به ایران است.

به گزارش سرویس بین‌الملل «تابناک»، خبرگزاری آسوشیتدپرس، با ابهام‌انگیز خواندن پاسخ ایران به بسته «1+5» نوشت: اسرائیل در حال سازماندهی ارتش خود برای حمله نظامی به ایران است.

این خبرگزاری افزود ...

 اسرائیل با توجه به تحولات هفته اخیر،‌ با اطمینان اظهار می‌کند، حال که ایران از نابودی تسلیحات هسته‌ایش خودداری نمی‌‌کند، حمله نظامی تنها راه نابودی برنامه‌های هسته‌ای ایران است.

خبرگزاری «آسوسیتدپرس» از اورشلیم؛ بدون آن که به منبع مشخصی اشاره‌ کند، ادامه داد: این تمهیدات اسرائیل از همیشه جدی‌تر است و سیاست ایران در برخورد با شرایط پیشنهادی گروه «1+5»، نگرانی اسرائیل را از موضع غرب مبنی بر به‌کارگیری دیپلماسی علیه ایران بیشتر کرده است.

در تابستان اخیر،‌ مانور هوایی اسرائیل در مدیترانه،‌ آغازگر حرف و حدیث‌ها و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در راستای قریب‌الوقوع علیه ایران شد، ‌اما آمریکا به اسرائیل هشدار داد که این رژیم را در این حمله احتمالی همراهی نخواهد کرد.

بنا به گفته این خبرگزاری، این حمله قریب‌الوقوع، ‌تنها هشدار جدی و محکم علیه ایران و متحد کردن ابرقدرت‌ها در راستای متوقف کردن برنامه‌‌های هسته‌ای ایران است.

این خبرگزاری به نقل از رسانه‌های خبرگزاری خارجی،‌ افزود: ارتش اسرائیل، نود فروند جنگنده «F- 16 I» خریداری کرده است که می‌تواند سوخت مورد نیاز برای رسیدن به ایران را حمل کند؛ ‌این آمار تا سال آینده به یازده برابر خواهد رسید.

گفتنی است، اسرائیل دو فروند زیردریایی جدید «دلفین» از کشور آلمان خریداری کرده که توانایی حمل کلاهک اتمی را دارند. اسرائیل ایران را به اندازه یک بمب اتمی برای موجودیت خارجی خود خطرناک می‌بیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد